Strona wykorzystuje cookies. Jeżeli się na to nie zgadzasz wyłącz obsługę cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.
FORUM Sony Ericsson - download, pobierz dzwonki, tapety, gry java Strona Główna

 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
MetroLoPolyStoS 



Sony Ericsson: Yari
Sieć: Play
Wiek: 24
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 1888
Otrzymał 783 piw(a)
Skąd: Lubówiec
Wysłany: 2011-06-23, 08:33   Play ma najlepszy wystrój salonów



Jak pochwalił się dzisiaj rzecznik prasowy, sieć Play dostała nagrodę za design swoich salonów. Retail Awards 2010 w kategorii Oryginalny Design Sklepu/Sieci Handlowej to nagroda dla tej firmy, która zdaniem jury przygotowała najbardziej oryginalny design sieci handlowej/sklepu w 2010 roku.

Marcin Gruszka jak zwykle dowcipnie skomentował to na swoim firmowym blogu:
Cytat:
Gratuluję całemu teamowi odpowiedzialnemu za nocne remodellingi (4 facetów wchodzi w nocy z młotami pneumatycznymi i robi mega demolkę, potem delikatni architekci, malowanie, szafki, szorowanie i polerka, dzień później wchodzą klienci).


Operatorzy komórkowi już od pewnego czasu zaczęli zwracać uwagę nie tylko na to, kto pracuje w ich salonach – ale też na sam wygląd tych miejsc. Rebranding Ery przyniósł diametralną, choć wymuszoną sytuacją, zmianę wizerunku – stał się on przy tej okazji bardziej nowoczesny. Na odnowienie swoich salonów postawił też Plus, w ramach zmiany strategii sieci (i kuszenia inwestorów).
Zmiany wizerunku są istotną częścią działań firm, od nich bowiem w dużej mierze zależy postrzeganie sieci przez klientów.

Salony sieci Play są tego rzeczywiście świetnym przykładem. Widać w nich nie tylko kolorystykę marki, ale również charakterystyczną dla tej sieci sporą dawkę luzu i nowoczesności. Nic dziwnego więc, że jury konkursowe zdecydowało się przyznać nagrodę właśnie Play.

Retail Awards 2010 skierowany do działających na rynku polskim sieci handlowych i usługowych z sektora non-food – najemców centrów handlowych. Konkurs ma na celu promocję najefektywniejszych działań w zakresie rozwoju i zarządzania, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, współpracy biznesowej, a także wspieranie innowacji w funkcjonowaniu firmy lub sieci handlowej.


Źródło:komorkomania.pl




_________________
Jeśli Pomogłem Postaw PIWO

1. Administrator i Moderator ma zawsze racje !
2. Gdy Administrator lub Moderator nie maja racji patrz punkt 1.
3. Mod nie nabija postów - mod ma wiele do przekazania.
4. Mod nie myli się - mod ma inne zdanie.
5. Mod nie obija się - mod czuwa.
6. Mod nie rozmywa tematu - mod przypomina o innych ważnych sprawach.
7. Mod nie obraża innych - mod dobitnie zwraca uwagę.
8. Chcesz żyć i pisać na forum w spokoju? Nie wkurzaj Moda.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16