Strona wykorzystuje cookies. Jeżeli się na to nie zgadzasz wyłącz obsługę cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.
FORUM Sony Ericsson - download, pobierz dzwonki, tapety, gry java Strona Główna

 Ogłoszenie 

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
MetroLoPolyStoS 



Sony Ericsson: Yari
Sieć: Play
Wiek: 24
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 1888
Otrzymał 783 piw(a)
Skąd: Lubówiec
Wysłany: 2011-06-28, 21:08   Czy konsultanci Play grają fair?


„Metro” opisało właśnie interesujący sposób, w jaki (niektórzy?) handlowcy sieci Play rekrutują operatorowi nowych klientów. Rzecznik Fioletowego Operatora zapewnia, że korzystają ze sposobów agresywnego pozyskiwania klienta, ale takie propozycje ze strony konsultantów nie są standardem. Jakie? – Cóż, zerwania umowy z obecną siecią.
W artykule wspomniano rozmowę z jednym z konsultantów, gdzie padły następujące sugestie:
Cytat:
- A ile zostało panu do końca umowy? Bo jeśli 90 dni, to może pan zerwać umowę bez żadnych konsekwencji
[...]
- Pół roku? To szkoda. Ale może pan zapyta, ile będzie kosztowało zerwanie umowy i zadzwonię jeszcze raz


Jak wskazuje słusznie Metro, jest to działanie sprzeczne z Ustawą o przeciwdziałaniu nieuczciwej konkurencji. Jej artykuł 12 mówi wprost:
Cytat:
2. Czynem nieuczciwej konkurencji jest także nakłanianie klientów przedsiębiorcy lub innych osób do rozwiązania z nim umowy albo niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w celu przysporzenia korzyści sobie lub osobom trzecim albo szkodzenia przedsiębiorcy.

Czy zachowanie konsultantów Play łamie ten punkt? Co do tego nie ma chyba większych wątpliwości. Pozostali operatorzy mogą więc, chcąc zapobiec tym praktykom, zastosować środki prawne. Na razie jednak tylko PTK Centertel zapowiedział, że sprawdzi poruszony przez Metro temat i być może zwróci się do Play o wyjaśnienia.


Źródło:komorkomania.pl




_________________
Jeśli Pomogłem Postaw PIWO

1. Administrator i Moderator ma zawsze racje !
2. Gdy Administrator lub Moderator nie maja racji patrz punkt 1.
3. Mod nie nabija postów - mod ma wiele do przekazania.
4. Mod nie myli się - mod ma inne zdanie.
5. Mod nie obija się - mod czuwa.
6. Mod nie rozmywa tematu - mod przypomina o innych ważnych sprawach.
7. Mod nie obraża innych - mod dobitnie zwraca uwagę.
8. Chcesz żyć i pisać na forum w spokoju? Nie wkurzaj Moda.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,32 sekundy. Zapytań do SQL: 16